سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۰ شهر خراسان رضوی در وضعیت قرمز کرونایی/ مشهد همچنان نارنجی است

رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید -۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تاکنون ۱۰ شهر خراسان رضوی در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته اند.

پهلوان، رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید -۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حال حاضر شهر‌های باخرز، بجستان، بردسکن، خلیل آباد، سبزوار، کاشمر، کوهسرخ، تربت حیدریه، سرخس و گناباد در وضعیت قرمز و تایباد، چناران، خواف، داورزن، سرخه، فریمان، درگز، جوین، قوچان، مشهد، نیشابور و فاروج در شرایط نارنجی قرار دارند.

وی ادامه داد: همچنین شهر‌های تربت جام، خوشاب، جغتای، رشتخوار، زاوه، صالح آباد، مه ولات، فیروزه و کلات در وضعیت زرد و تنها شهر بینالود در شرایط آبی قرار دارد.

رییس کمیته رسانه و اطلاع رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان این که روند تعداد بیماران سرپایی و بستری مبتلا به کرونا در استان خراسان رضوی افزایشی است از عموم گروه‌های هدف خواست ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، اجتناب از حضور در دورهمی‌ها و حفظ فاصله اجتماعی، نسبت به تکمیل و یا دریافت دز یادآور واکسن کرونا اقدام کنند.

پهلوان با بیان این که تمامی سطوح بهداشتی و درمانی برای خدمت رسانی به بیماران در آمادگی کامل است افزود: طی شبانه روز گذشته، حدود ۹۰۰ بیمار سرپایی به مراکز خدمات جامع سلامت و اورژانس بیمارستان‌ها به صورت سرپایی مراجعه کردند و تحت درمان قرار گرفتند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.