سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جذب ۴۶ هزار عضو به صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان فارس

امسال سهم استان فارس جذب ۴۶ هزار بیمه شده جدید در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر است.

کمالی مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر فارس در جلسه ستاد راهبردی که به همین منظور در استانداری فارس تشکیل شد، گفت: امسال در کشور طرح جذب یک میلیون نفر بیمه شده جدید در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر اجرا شده و سهم استان فارس ۴۶ هزار نفر است.

کمالی گفت: در جلسه امروز ستاد راهبردی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر به منظور استفاده از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای تحقق این هدف، سهمیه هر دستگاه در جذب بیمه شدگان جدید ابلاغ شد.

او گفت: سکونت در روستاها، مناطق عشایری و یا شهر‌های کمتر از ۲۰ هزار نفر جمعیت و یا اشتغال در بخش کشاورزی شرط عضویت در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر است.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر فارس گفت: متقاضیان واجد شرایط که حداقل ۱۸ و حداکثر ۵۰ سال سن دارند می‌توانند براساس توان مالی خود و در ۸ سطح درآمدی سالانه بین ۶۰۰ هزار تومان تا یک میلیون و ۵۹۰ هزار تومان حق بیمه پرداخت کنند.

کمالی، بهره مندی از مستمری بازنشستگی، از کار افتادگی، بازماندگان تحت تکفل بیمه شده متوفی و نیز نقل و انتقال سوابق پرداخت حق بیمه را از مزایای عضویت در این صندوق برشمرد.

استاندار فارس هم در این نشست پرداخت حق بیمه اندک و بهره مندی از حقوق بازنشستگی و دیگر مزایا را از ویژگی‌های صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر برشمرد و از مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط با امور کشاورزان، روستاییان و عشایر خواست از ظرفیت خیران و صندوق‌های مسئولیت اجتماعی در شهرستان‌ها برای تامین حق بیمه متقاضیان کمک بضاعت بهره گیرند.

دکتر ایمانیه گفت: توسعه خدمات این صندوق کاهش مهاجرت به شهر‌ها و افزایش نیروی کار در بخش‌های کشاورزی و دامداری را به دنبال خواهد داشت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.