سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش موارد مثبت کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از مجموع نمونه‌های دریافت شده کرونایی از آزمایشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد ۴۸ درصد موارد مثبت بوده است.

محمد غلام نژاد با بیان اینکه هم اکنون ۸۲ بیمار در بیمارستان‌های کهگیلویه و بویراحمد بستری هستند گفت: از این تعداد سه بیمار به دلیل و خامت حال در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

او می گوید: در ۲۴ ساعت گذشته فوتی ناشی از کرونا در استان گزارش نشده و شمار قربانیان این بیماری درکهگیلویه وبویراحمد همچنان هزار و ۱۳۴ تن است.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، تاکنون از مجموع مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد ۹۶ هزار۷۴۸ تن بهبود یافته گزارش شده است.

غلام نژاد می گوید: از ۲۹۷ نمونه دریافت شده از آزمایشگاه‌های استان شامل آزمایش‌های پی سی آر و رپید حدود ۴۷درصد مثبت بودند.

او گفت: پیش بینی می‌شود در روز‌های آینده آمار بیماران بدحال و مرگ‌های ناشی از کرونا در کهگیلویه و بویراحمد افزایش یابد.

غلام نژاد به مردم توصیه کرد؛ در صورت داشتن هر گونه علائم بیماری کرونا به پزشک مراجعه کنند و مراقبت‌های لازم برای پیشگیری از انتقال این بیماری به دیگر اعضای خانواده و دیگران را داشته باشند.

او مهمترین راهکار برای پیشگیری از ابتلا به کرونا را رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و خودداری از عادی انگاری این بیماری دانست.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.