سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

داغ کرونا بر جان ۶ کرمانی دیگر

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته جان ۶ کرمانی را گرفت.

سعید صحبتی آخرین آمار استان کرمان از وضعیت موارد مثبت بستری و مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ در تاریخ ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ را اعلام کرد.

او افزود: موارد مثبت بستری جدید کرونا، ۶۰ مورد، شامل: ۲۹ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۴ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۱۵ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ۳ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۹ مورد در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیان کرد: هم اکنون تعداد موارد بستری قطعی مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان ۲۱۱ نفر است.

به گفته او تعداد فوتی‌های قطعی ابتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، ۶ مورد شامل: ۲ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۳ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و یک مورد در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان است.

صحبتی بیان کرد: سن فوتی‌های شبانه روز گذشته ۹۵ ،۸۷ ،۷۶ ،۷۰ ،۶۹ و ۶۲ سال است.

او افزود: مجموع جان باختگان کرونا ویروس در استان کرمان از ابتدای شیوع کووید ۱۹ تاکنون به ۵ هزار و ۷۲۳ نفر رسیده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان درباره میزان واکسن تزریق شده کرونا برای جمعیت بالای ۱۲ سال در استان کرمان گفت: از ابتدا تاکنون میزان واکسن تزریق شده نوبت اول به ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار و ۸۱۹ نفر، میزان واکسن تزریق شده نوبت دوم به ۲ میلیون و ۸۴ هزار و ۲۴۱ نفر، میزان واکسن تزریق شده نوبت سوم به ۹۰۸ هزار و ۷۶۰ نفر و میزان واکسن تزریق شده نوبت چهارم به ۵۷ هزار و ۳۱۹ نفر رسیده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.