سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۷۴ شرکت در جشنواره تعاونی‌های برتر لرستان نام نویسی کردند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: ۷۴ شرکت در هفدهمین جشنواره تعاونگران برتر استان نام نویسی و مستندات مربوطه را تکمیل کردند.

 "علی جهانی" مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان در کمیته اجرایی هفدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر لرستان اظهار داشت: برگزاری چنین جشنواره‌هایی در سطح استانی و ملی و معرفی برترین‌های حوزه تعاون به مردم، انگیزه را برای علاقه‌مندان به سرمایه گذاری و تولید بیشتر می‌کند و کار گروهی و جمعی را در کشور نهادینه خواهد کرد.

جهانی تصریح کرد: پس از شروع ثبت نام در این جشنواره اطلاع رسانی‌های لازم از طریق رسانه ها، فضای مجازی و حضور در واحد‌های اقتصادی مرتبط صورت گرفت و ۷۴ شرکت تعاونی ثبت نام و پرسشنامه و مستندات مربوطه را تکمیل کردند.

او افزود: پس از پایان ثبت نام، بررسی تخصصی از تعاونی‌ها توسط کارشناسان استان و وزارتخانه انجام شد و بازدید‌های میدانی از این شرکت‌ها صورت گرفت که در صورت تایید نهایی، برترین‌های حوزه تعاون لرستان در هفدهمین جشنواره معرفی خواهند شد.

 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان به برگزاری این جشنواره در ۲ مرحله استانی و ملی اشاره کرد و اظهار داشت: این رویداد همزمان با هفته تعاون از ۱۳ تا ۱۹شهریور ماه امسال برگزار می‌شود و پس از معرفی شرکت‌های نمونه و موفق استانی، در صورت کسب امتیازات لازم به جشنواره ملی معرفی و تجلیل می‌شوند.

جهانی بیان کرد: گرایش‌های این دوره از جشنواره تعاونی‌ها شامل دامپروری، زراعت، کشاورزی، صنایع‌غذایی، نساجی و پوشاک، صنعتی، معدنی، تامین نیاز تولیدکنندگان، فرش دستباف، حمل‌ونقل دریایی، تامین نیاز مصرف‌کنندگان، اعتبار، مسکن، عمرانی، تامین نیاز صنوف توزیعی، صنایع دستی، اتحادیه توزیعی، اتحادیه خدماتی، اتحادیه تولیدی، خدماتی، زنان، بهداشتی و درمانی و خدمات آموزشی بوده است.

بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ واحد تعاونی در لرستان فعال است.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.