سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان در سراسر کشور؛

مسابقه کتابخوانی نماز با عنوان عبادت احرار در گیلان

ستاد اقامه نماز مسابقه سراسری کتابخوانی نماز در سیره و سخن امام حسین علیه السلام را با عنوان عبادت احرار برگزار می‌کند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: دومین مسابقه سراسری کتابخوانی نماز از کتاب نماز در سیره و سخن امام حسین علیه السلام با عنوان عبادت احرار به قلم حجت الاسلام و المسلمین استاد سید جواد بهشتی و انتشارات ستاد اقامه نماز برگزار می‌شود.

رضا ثقتی افزود: ویژگی‌های این کتاب می‌توان به نو، کم حجم بودن و کاربردی بودن محتوا، قلم ساده و روان و دسته بندی موضوعات و محتوا اشاره کرد.

وی گفت: این مسابقه به صورت سراسری تا ۵ مهر ۱۴۰۱ مصادف با ۳۰ صفر، سالروز شهادت امام رضا علیه السلام در همه استان‌های کشور و دستگاه‌های اجرایی برگزار خواهد شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اینکه علاقه‌مندان گروه سنی ۱۵ سال و بالاتر می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند افزود: علاقه مندان می‌توانند برای خرید کتاب در قالب نسخه الکترونیکی و فیزیکی اقدام کنند.

رضا ثقتی همچنین با بیان اینکه آزمون مسابقه بصورت مجازی از طریق سامانه محراب به نشانی mehr.Namaz.ir در مدت زمان تعیین شده برگزار خواهد شد، گفت: علاقه مندان می‌توانند در دو قالب شرکت کننده آزاد یا کارکنان دستگاه‌های اجرایی در این رویداد فرهنگی شرکت کنند.

وی افزود: نتایج مسابقه ۲۲ مهر مصادف با میلاد با سعادت حضرت محمد مصطفی صلوات الله علیه و امام جعفر صادق علیه السلام از طریق پایگاه اطلاع رسانی ستاد اقامه نماز به نشانی namaz.ir و درگاه‌های دستگاه‌های اجرایی مشارکت کننده اعلام خواهد شد.

برچسب ها: فرهنگ و ارشاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.