سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سارق گردنبند قاپ در تور اطلاعاتی پلیس آگاهی

فرمانده انتظامی البرز از دستگیری یک سارق حرفه‌ای و سابقه دار استان با اعتراف به ۳۰ فقره گردنبند قاپی در سطح شهر کرج خبر داد.

سردار عباسعلی محمدیان گفت: کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی ردپای یکی از سارقان سابقه دار استان را در سرقت‌های با شیوه گردنبندقاپی مشاهده و دستگیری او را در دستورکار خود قرار دادند.

او گفت: علی رغم نقل مکان دائم متهم برای عدم شناسایی و دستگیری، کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه او در شهر تهران شده و با دریافت نیابت قضائی در اقدام غافلگیرانه او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی البرز می گوید: متهم در تحقیقات تکمیلی به ۳۰ فقره سرقت در شهر کرج با شیوه گردنبند قاپی با استفاده از خودرو و موتوسیکلت‌های مختلف اقرار کرد.

او گفت:  تاکنون ۲۰ نفر از مال باختگان شناسایی شده اند و تلاش برای شناسایی سایرین ادامه دارد متهم پس از تکمیل تحقیقات برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

سردار محمدیان گفت: بسیاری از مال باختگان سرقت‌های گردنبند قاپی به دلیل نمایش طلا‌های خود در معرض عموم توجه سارقان را به خود جلب کرده و طعمه سارقان می‌شوند، بنابراین از شهروندان به ویژه خانم ها، نوجوانان و کودکان درخواست داریم که به هیچ وجه طلاجات گران قیمت خود را در معرض دید عموم قرار ندهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.