سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک هزار و ۳۲۰ طرح به نمایشگاه جشنواره جابربن‌حیان استان سمنان راه یافت

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش استان سمنان گفت: ۱۳ هزار و ۲۰۰ طرح در دوازدهمین دوره جشنواره جابربن‌حیان ارائه شد که یک هزار و ۳۲۰ طرح به نمایشگاه استانی راه یافت.

آقای حدادی گفت: بر اساس سند تحول آموزشی، در دوره آموزش ابتدایی چیزی به نام رقابت وجود ندارد و همه دانش‌آموزان باید برای رشد خود تلاش کنند به همین دلیل، ۲ دوره گذشته جشنواره جابربن‌حیان با تاکید بر کارگروهی و نخبه‌پروری برگزار شد و هر دانش‌آموزی که طرح علمی خود را درست و منطقی انجام داد عنوان برنده را دریافت کرد و طرحش در نمایشگاه مدرسه‌ای قرار گرفت.

وی افزود: در مرحله شهرستانی نیز همه شهرستان‌ها موظف بودند با حضور همه طرح‌های علمی درست دانش‌آموزان، نمایشگاه علمی برگزار کنند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش استان سمنان گفت: در ۲ سال گذشته با کمک فناوری، نمایشگاه‌ها به صورت مجازی نیز برگزار شد و حتی ویدئویی از انگیزه اجرای طرح‌ها از دانش‌آموزان ضبط شد و در کانال شاد قرار گرفت.

حدادی ابراز داشت: در مرحله استانی نیز داوری کلی از آثار ارائه شده انجام و تعدادی از طرح‌ها که نسبت به باقی برتری داشت برای شرکت در نمایشگاه استانی انتخاب شد.

وی با بیان اینکه جشنواره جابربن‌حیان به نسبت سن دانش‌آموزان، ۶ رویکرد پژوهشی دارد افزود: برای پایه‌های اول و دوم، رویکرد آموزش طبقه‌بندی علمی و تحقیق مد نظر است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.