سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکذیب اخبار فروش سهمیه تیم رایکا

یکی از مالکان رایکا اخبار مربوط به فروش این باشگاه را تکذیب کرد.

پیمان منیری یکی از مالکان رایکا در رابطه با انتشار اخبار پیرامون فروش سهمیه رایکا بابل، گفت: اصلا چنین موضوعی صحت ندارد و خودم این خبر را در برخی رسانه‌های محلی دیدم که واقعا برایم جالب بود که  چطور سهمیه تیم ما به فروش رسیده که من و شریکم آقای جعفرنژاد از این موضوع بی اطلاع هستیم؟

او افزود: قطعا پس از بررسی دقیق‌تر این موضوع به منشأ انتشار این اخبار کذب خواهیم رسید و باید این ادعای واهی خود را در مراجع قضایی ثابت کنند.

مالک باشگاه رایکا بابل در رابطه وضعیت فعلی تیم رایکا، گفت: هدف گذاری تیم رایکا امسال استفاده از ظرفیت‌های بومی می‌باشد که خوشبختانه استعداد‌های درخشان زیادی هم در این استان وجود داشت و الان و پس از چند جلسه تست گیری با تیم اصلی تمرین می‌کنند.

او افزود:خیلی خوشبین هستیم که امسال با تغییر رویه‌ای که در کادر مدیریتی ایجاد شده است بتوانیم نتایج مطلوبی در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور کسب کنیم.

منیری گفت: هواداران واقعی فوتبال بابل نگران نباشند و مثل همیشه از تیم خود حمایت کنند، چون در هفته آینده قطعا خبر‌های خوبی از باشگاه رایکا بیرون خواهد آمد و چند بازیکن باتجربه هم به جمع رایکایی‌ها اضافه خواهند شد تا با تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه وارد کوران مسابقات فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور بشویم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.