سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس کل دادگستری کردستان:

اوقات رسیدگی در شعب دادگستری افزایش یابد

رییس کل دادگستری کردستان گفت: در راستای کاهش پرونده‌های مانده، معوق و مسن و کاهش اطاله دادرسی اوقات رسیدگی در شعب دادگستری افزایش یابد.

رییس کل دادگستری کردستان در نشست فصلی با شورای معاونین و روسا و دادستان‌های شهرستان‌های استان، قضاوت را یک منصب مهم و حساس دانست و اظهار داشت: قضات و کارکنان دادگستری باید هر چه بیشتر در خودسازی، پیشرفت و کمال معنوی تلاش کنند.

حجت الاسلام سید حسین حسینی افزود: هنر مدیریت این است که از امکانات و وضعیت موجود بیشترین بهره وری را داشته و با تعامل، هم افزایی و رعایت سلسله مراتب مدیریت موفقی داشته باشیم.

 او خطاب به روسای دادگستری و دادستان‌های استان گفت: در مشکلات و مسایل مختلف در حوزه‌های قضایی باید سریعا و از ابتدا ورود کرده تا از بروز بحران جلوگیری و نظارت و مدیریت شود.

رییس کل دادگستری استان کردستان در ادامه سخنان خود بر تعامل سازنده و موثر مسئولین قضایی استان با ادارات و نهاد‌های مختلف تاکید کرد و افزود: دستگاه قضایی در عین استقلال و اقتدار باید تعامل موثری با سایر ادارات اجرایی داشته باشد.

حسینی گفت: در راستای کاهش پرونده‌های مانده، معوق و مسن و کاهش اطاله دادرسی و افزایش رضایتمندی عمومی، لازم است اوقات رسیدگی در شعب افزایش یابد تا عملکرد مطلوب تری را شاهد باشیم.

برچسب ها: دادگستری ، کردستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.