سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمایشگاه بین المللی  صنایع معدنی در زنجان برگزار می‌شود

رئیس خانه معدن استان زنجان گفت: نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع و ماشین آلات معدنی از ۲۵ مردادماه به مدت ۴ روز در زنجان برگزار می‌شود.

سلسانی گفت: تاکنون ۸۰ شرکت داخلی و خارجی برای حضور در نمایشگاه نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع و ماشین آلات معدنی استان زنجان اعلام آمادگی کرده اند.

او افزود: در این نمایشگاه ظرفیت ایجاد ۱۵۰ غرفه وجود دارد و شرکت‌های حاضر توانمندی‌ها و دستاورد‌های خود را در بخش‌های اکتشاف و استخراج و فرآوری مواد معدنی در معرض نمایش خواهند گذاشت.

رئیس خانه معدن زنجان گفت: برگزاری این نمایشگاه از سال ۱۳۹۳ در استان زنجان کلید خورده است و چهارمین دوره آن پس از یک وقفه، برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه فعالیت معدنی شامل استخراج، فرآوری و تبدیل به ارزش افزوده بالا است، ادامه داد: ما دنبال تکمیل این زنجیره در استان هستیم و این نشان می‌دهد که ظرفیت معدنی در استان روند مناسبی دارد و ما مثل قبل دیگر خام فروشی نداریم.

سلسانی با بیان اینکه با تکمیل زنجیره تولید در بخش معدن، شاهد شکل گیری معدنکاری بزرگ مقیاس و گسترش فعالیت‌های معدنی، در استان خواهیم بود، افزود: این جهت گیری بخش قابل توجهی از مشکلات حوزه معدن را در استان کاهش می‌دهد.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان زنجان نیز با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی اتفاقات خوبی را رقم می‌زند، گفت: یکی از برکات چنین نمایشگاه‌هایی فراهم کردن فرصت برای فعالان عرصه‌های مختلف اقتصادی و تولیدی است.

قندیلی افزود: امسال فضای نمایشگاهی برای شرکت کنندگان در نمایشگاه بین المللی معدن و صنایع معدنی بیشتر شده و ما در محوطه باز نیز غرفه نمایش محصولات و دستاورد‌ها را خواهیم داشت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.