سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیانیه جنبش جهاد اسلامی با تاکید بر ادامه مقاومت

جنبش جهاد اسلامی در بیانیه‌ای در واکنش به شهادت جوان فلسطینی اعلام کرد: ما بر ادامه خط جهاد و مقاومت تاکید می‌کنیم.

 جنبش جهاد اسلامی فلسطین شهادت ضرار صالح الکفرینی ۱۷ ساله را به خانواده اش و ملت فلسطین تسلیت گفت و ادامه مقاومت در برابر صهیونیست‌ها را خواستار شد.

به گزارش معا (خبرگزاری فلسطین)، الکفرینی دوشنبه شب به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در جنین به شهادت رسید و همزمان نظامیان صهیونیستی بسام السعدی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین و همچنین اشرف الجدع یکی دیگر از مجاهدان وابسته به این جنبش را بازداشت کردند.

جنبش جهاد اسلامی در بیانیه‌ای اعلام کرد ما در جنبش جهاد اسلامی شهادت الکفرینی را اعلام و آن را تسلیت می‌گوییم و بر ادامه خط جهاد و مقاومت تاکید می‌کنیم. ما به دفاع از ملت فلسطین، آرمان فلسطین و مردم فلسطین ادامه می‌دهیم تا به آزادی و کرامت خود دست پیدا کنیم.

در این بیانیه آمده است: جنگ و درگیری با رژیم صهیونیستی به لطف اراده و عزم آهنین ملت فلسطین و مبارزان گردان‌های جنین در سرایا القدس شعله ور شده است و شعله‌های آن با کار‌هایی مانند بازداشت افرادی مانند السعدی خاموش نخواهد شد و اردوگاه جنین همچنان به مثابه کابوسی برای نظامیان صهیونیست خواهد بود.

جنبش جهاد در این بیانیه ملت فلسطین و گروه‌های مقاومت را به استحکام و فشرده کردن صفوف و همکاری مقتدرانه برای تقویت روحیه انتفاضه فراخواند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.