سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زمینه پرداخت تسهیلات بلاعوض به سیل زدگان فراهم می‌شود

معاون بازساری بنیاد مسکن فارس اعلام کرد که با نگاه حمایتی زمینه پرداخت تسهیلات و وام‌های بلاعوض به سیل زدگان و افراد آسیب دیده از حوادث سیل اخیر ایجاد می‌شود.

فرج‌الله نصیری در بازدید از محور مواصلاتی و واحد‌های مسکونی روستا‌های زین آباد سنگی و رمبه از توابع بخش جنت شهرستان داراب گفت: ارزیابی خسارت‌ها در همه مناطق سیل زده فارس در کوتاهترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

او ضمن قدردانی از خدمات مدیر و کارشناسان بنیاد مسکن داراب گفت: اولویت اصلی بنیاد مسکن باز کردن معابر عبور و مرور اهالی روستا توسط امور اجرایی و ماشین آلات عمرانی بنیاد مسکن است.

معاون بازسازی مسکن روستایی بنیاد مسکن فارس در این بازدید خواستار تسریع در روند کارشناسی واحد‌های خسارت دیده شد.

نصیری همچنین با اشاره به بارش باران و خسارت‌های سیل در نقاط مختلف از جمله این شهرستان گفت: اولویت نخست و مهم کنونی حفظ و نجات جان مردم در جریان سیل و سپس تامین امکانات و بازسازی‌هاست.

او اگفت: معاون اول رئیس جمهوری، استاندار فارس، مدیرکل بنیاد مسکن فارس و همه مسئولان کشوری و استانی نسبت به حوادث اخیر واکنش‌های حمایتی داشته‌اند و به صورت مستمر و لحظه‌ای مسائل را پیگیری می‌کنند و بر رفع مشکلات مردم تاکید دارند.

معاون بازسازی مسکن روستایی بنیاد مسکن فارس گفت: بنیاد مسکن با نگاه حمایتی زمینه پرداخت تسهیلات و وام‌های بلاعوض به سیل زدگان و افراد آسیب دیده از حوادث سیل اخیر را ایجاد خواهد کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.