سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همایش آموزشی مدیران هلال احمر کشور به میزبانی قزوین برگزار می‌شود

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قزوین از برگزاری همایش آموزشی مدیران هلال احمر منطقه سه کشور به میزبانی استان خبر داد.

حسن آصفی مدیرعامل جمعیت هلال احمر قزوین گفت: همایش مدیران شهرستانی جمعیت هلال احمر منطقه سه کشوری در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین طی دو روز در روز‌های ۱۲ و ۱۳ مرداد برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: در این همایش مدیران شهرستانی جمعیت هلال احمر از استان‌های قزوین، مازندران، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، البرز حضور خواهند یافت.

این مسوول گفت: موضوع این همایش، تشکیل و سازماندهی تیم‌های تخصصی امداد و نجات و خانه‌های هلال در مناطق روستایی و کم برخوردار است که با هماهنگی نمایندگی فدراسیون صلیب سرخ و هلال احمر در ایران انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: جمعیت هلال احمر استان قزوین در سال‌های اخیر اقدامات و دستاورد‌های خوبی در این ۲حوزه داشته است و با برگزاری این دوره آموزشی برای اشتراک گذاری تجارب و دستاورد‌ها اقدام خواهد شد.

آصفی گفت: در حال حاضر بیش از ۹۰ خانه هلال در استان وجود دارد که در صورت بروز حادثه در کمترین زمان برای امدادرسانی به حادثه دیدگان و مصدومان اقدام خواهند کرد.

وی با اشاره به تشکیل تیم‌های تخصصی امداد و نجات در استان، گفت: مدت زمان رسیدن نیرو‌های امدادی استان به صحنه حادثه در حدود ۶ دقیقه و ۳۶ ثانیه است و می‌توان با آموزش و فرهنگ‌سازی اقدامات اولیه امدادی جلوی بسیاری از حوادث تلخ و ناخوشایند را گرفت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.