سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صرفه جویی چند هزار دلاری با تخلیه ۶۰ هزار تن مواد اولیه

مدیرعامل مجتمع آلومینیوم جنوب گفت: به دستان با کفایت سربازان جبهه‌ی اقتصادی و سنگر صنعت و تولید، در بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین کارخانه آلومینیوم کشور تخلیه ۶۰ هزار تن مواد اولیه آلومینیوم رقم خورد.

مهدی زحمتکش گفت: این رکورد به همت اراده‌ قوی و پولادین و عزم قاطع جوانان پرتلاش متخصص و متعهد مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب، جهت پیشرفت و بالندگی ایران اسلامی آن هم در گرمای بیش از ۵۰ درجه سانتی گراد و رطوبت بیش از ۷۰ درصد است.

او گفت:  به‌دنبال پهلوگیری دو فروند کشتی ۳۰ هزار تنی حامل مواد اولیه آلومینیوم جنوب، در اسکله اختصاصی این مجتمع عظیم صنعتی در سایت دریایی بندر کوشکنار، واقع در منطقه ویژه اقتصادی پارسیان، رکورد جدیدی از تخلیه مواد اولیه ثبت رسید و ۶۰ هزار تن مواد اولیه در مدت ۷ روز تخلیه و در سیلو‌های ۳۵ هزار تنی آلومینای ترمینال دریایی پارسیان مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب، ذخیره شود تا به وسیله ده‌ها کامیون و بونکر به سایت لامرد منتقل شود.

مدیرعامل مجتمع آلومینیوم جنوب گفت: این رکورد تخلیه مواد اولیه باعث صرفه جویی چند هزار دلاری می‌شود.

او گفت: تاسیسات ذخیره سازی مواد اولیه وارداتی و اسکله اختصاصی مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب، جهت پهلوگیری کشتی‌هایی با حداکثر ظرفیت ۷۰ هزارتن جهت حمل آلومینای فله، کک نفتی و قیر با ظرفیت تخلیه هزار تن در ساعت در سواحل نیلگون خلیج فارس، بندر کوشکنار واقع در منطقه ویژه اقتصادی پارسیان احداث شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.