سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خیرین به عرصه ساخت و تجهیز مساجد ورود کنند

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گفت: خیرین با تشکیل مجمع خیرین مسجدساز به عرصه ساخت و تجهیز مساجد ورود کنند.

عبدالله رشیدی‌پور در جلسه ستاد اقامه نماز استان ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام محرم، گفت: خوشبختانه مردم کردستان، نماز بویژه نماز جمعه و جماعت را سرلوحه کار و زندگی خود قرار داده‌اند و مدیران نیز در صفوف نماز جمعه در کنار مردم حضور دارند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان خواستار توجه هرچه بیشتر به تجهیز و نظافت نمازخانه‌های ادارات شد و گفت: وجود کرونا و تغییر ساعت کاری موجب کمرنگ شدن برگزاری نماز جماعت در ادارات شده که امیدواریم از سوم شهریورماه و با بازگشت ساعت کاری به روال عادی، شاهد حضور پررنگ کارکنان در برگزاری نماز جماعت در ادارات باشیم.

او می گوید: با توجه به شهرت کردستان و شهر سنندج در حوزه مسجد و نماز، باید کمیته‌های چهاگانه این جشنواره و تمام ادارات استان با جدیت پای کار باشند.

رشیدی پور همچنین خواستار فعالیت ستاد اقامه نماز در تمامی شهرستان‌های استان با حمایت دستگاه‌های اداری شد و از خیرین دعوت کرد با تشکیل مجمع خیرین مسجدساز به عرصه ساخت و تجهیز مساجد ورود کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان در این جلسه همچنین با گله‌مندی از وضعیت نامناسب برخی نمازخانه‌های بین‌راهی، گفت: جایگاه‌داران سوخت، مکلفند نمازخانه‌های مرتب و سرویس‌های بهداشتی مناسب در جایگاه‌های خود فراهم کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.