سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورود ۱۴۰ هزار تن کالای اساسی به استان اردبیل

رئیس اداره حمل ونقل کالای راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: از ابتدای سالجاری ۱۴۰ هزار تن کالای اساسی وارد استان شده است.

وحید میرمحمدی گفت: حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم اولویت اصلی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل است و دراین راستا تلاشگران عرصه حمل و نقل با همه توان در حال ارائه خدمت رسانی به مردم هستند.

رئیس اداره حمل ونقل کالای راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از شرکت‌های حمل و نقل شهرستان مشکین شهر از تلاش‌های شبانه روزی رانندگان سخت کوش قدردانی کرد و ادامه داد: ۱۴۰ هزار تن کالای اساسی توسط بیش از ۶ هزارو ۳۰۰ دستگاه کامیون وارد استان اردبیل شده است.

میرمحمدی برنج، جو، روغن، گندم، نهاده‌های دامی، ذرت، سویا و شکر را مهمترین کالا‌های اساسی وارد شده عنوان کرد.

او از فعالیت ۹۰ شرکت حمل‌ونقل کالا با ۱۳هزار و ۵۵۰ دستگاه ناوگان و ۱۲هزار راننده پرتلاش در استان اردبیل خبر داد و گفت: در ۴ ماه گذشته یک میلیون ۳۱۰ هزار تن کالا در استان جابجا شده است.

رئیس اداره حمل ونقل کالای راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به صدور ۹۶ هزار برگ بارنامه در استان اردبیل گفت: در قالب کمیسیون ماده ۱۲ نظارت ویژه برعملکرد شرکت‌های حمل و نقل انجام و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

میرمحمدی از مردم، رانندگان و صاحبان کالا خواست هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل اطلاع دهند.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.