محسن حبیبی، دبیر شورای معارف معاونت صدا درباره تشریح برنامههای محرم گفت: شبکههای رادیو و معاونت صدا از ۱۴ شبکه تشکیل شده است. آمارها در فصل بهار نشان میدهد که مخاطبان رادیو افزایش پیدا کرده است و تعداد مخاطبان به حدود ۳۷ درصد رسیده است که نشان میدهد که مردم با شیوههای جدیدی با رادیو ارتباط عمیق پیدا کردند.
به گفته حبیبی، رادیو رسانهای گرم است و همین ویژگی سبب شده که مفاهیمی که از این بستر منتشر میشود، در ذهن شنوندگان ماندگار شود. تنوع شبکهها این امکان را به ما داده که شاهد تنوعی از مخاطبان در رادیو باشیم. در محرم امسال ۲۱۷ عنوان در دهه اول به موضوعات عاشورا و امام حسین ع اختصاص پیدا کرده است.