سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبگرفتگی و خسارت به ۶۱ منزل مسکونی در شمال غرب شیراز

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز گفت: بر اثر بارش باران ۶۱ منزل در چهار منطقه شمال غرب شیراز گویم، دوکوهک، شیمی گیاه و جوادیه دچار آبگرفتگی شده و خسارت زیادی به اموال مردم وارد شده است.

سرهنگ عباس بنایی خیرآبادی گفت: در ساعات اولیه آبگرفتگی و سیل در شمال شیراز، گروه‌های بسیج این ناحیه در منطقه جوادیه، دوکوهک و گویم برای کمک به مردم حضور پیدا کردند که ۶۱ باب منزل در چهار منطقه شمال غرب شیراز گویم، دوکوهک، شیمی گیاه و جوادیه دچار آبگرفتگی شده است و خسارت زیادی به اموال مردم وارد شده است، ولی خوشبختانه تلفات جانی نداشتیم.

او گفت: آبگیری معابر و تعدادی از منازل مسکونی و واحد‌های تجاری محدوده شهرک جوادیه و لاله پس از بارش شدید باران شنبه شب، سبب خسارت به منازل، اسباب و اثاثیه و تاسیسات شهری شد.

بنایی گفت: سپاه ناحیه محمدرسول‌الله (ص) شیراز با استفاده از ظرفیت ۲۲ گروه جهادی بسیج و امکانات بعضی از ادارت و نهاد‌ها توانسته تمام خانه‌های مردم که بخشی از آن در گل و لای مدفون شده بود را پاکسازی کرده و همچنین بخشی از اقدامات پدافندی نیز انجام شد.

فرمانده سپاه ناحیه محمدرسول‌الله (ص) شیراز گفت: فقط یک مورد از منازل که ایمنی لازم نداشته با هماهنگی در فرهنگسرا اسکان داده شد تا در اسرع وقت پس از ایجاد ایمنی لازم، اسکان انجام شود.

او گفت: در حال حاضر خانواده‌های آسیب‌دیده نیاز به پشتیبانی اسباب منزل دارند که جهت این مهم با قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه هماهنگی لازم جهت بازدید میدانی به عمل آمده است.

بنایی گفت: حجم خسارت‌ها به منازل و اسباب ضروری مردم جهت پوشش بیمه‌ای خسارت‌های وارده نیاز به هماهنگی دستگاه‌های ذیربط دارد که عمده خسارت‌ها و آبگرفتگی به منزل، مغازه و باغ‌شهر است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۸:۰۸ ۱۰ مرداد ۱۴۰۱
هشدار هواشناسی رو ب اوناییی بدین که میرن کنار روخونه عکس فیلم می گیرن ن ما که از خونه بیرون نمی ریم ثبت ش نمیکنید