سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون محرومیت زدایی قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه:

۳۵ گروه جهادی به سیلزدگان زاهدانی امدادرسانی کردند

معاون محرومیت زدایی قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه با اشاره به فعالیت ۳۵ گروه جهادی به استعداد ۳۱۰ نفر در محلات سیلزده زاهدان، گفت:۲۰ دستگاه ماشین آلات سنگین و مهندسی و ۱۰۰ دستگاه ماشین سبک در سیل این شهر خدمات رسانی لازم را انجام دادند.

علی اکبر جعفری   اظهارداشت: بسیج و سپاه به همراه گروه های جهادی و بسیجیان در کنار مردم سیلزده شهرستان زاهدان و مشغول امداد رسانی هستند.

وی بیان کرد: در زاهدان فعالیت های مختلف با استفاده از ظرفیت ویژه نیروهای سپاه پاسداران از جمله تخلیه آب از منازل دچار سیلاب و آب گرفتگی، توزیع اقلام مورد نیاز جهت منازل دچار حادثه، کمک به جابجایی وسایل خانه و خودروهای گرفتار سیل، شناسایی و سرکشی از بافت های فرسوده محله، احصا مسایل در خصوص سیلاب و شناسایی مناطق بحران محله توسط خادمین محرومین انجام شد.

معاون محرومیت زدایی قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه پاسداران و بسیجیان تا پایان بحران سیل در کنار مردم هستند و از هیچ تلاشی کم نخواهند گذاشت، گفت: در جریان سیل در شهرستان زاهدان نیز در مدت سه شبانه روز، ۱۵ هزار پرس غذای گرم بین افراد گرفتار در سیلاب توزیع شد.

وی بیان کرد: کمک رسانی به خانواده های گرفتار در سیلاب ناهوک، شهرستان سراوان همراه با گروه های جهادی و همچنین بسیجیان دسته رزمی محور عملیاتی شهید قریب انجام شد.

 بارندگی در شهر زاهدان سبب برق گرفتگی دو نفر در حین ریزش باران و دو کودک نیز بر اثر ریزش آوار جان باختند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.