سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش ۱۰ درصدی قیمت روغن در بازار چهارمحال و بختیاری

معاون بازرسی سازمان صمت چهارمحال‌وبختیاری گفت: کاهش ۱۰درصدی قیمت روغن از هشتم مرداد امسال در بازار استان اعمال شد.

غلامرضا قائدامینی معاون بازرسی سازمان صمت چهارمحال‌وبختیاری اظهار داشت: روغنی که به تازگی در کارخانه‌ها تولید می‌شود مشمول کاهش ۱۰ درصدی قیمت است و روغنی که تولید قبل بوده و در سطح بازار چهارمحال و بختیاری موجود است همچنان باید با قیمت قبل به فروش برسد.

وی افزود: کاهش قیمت روغن از سوی سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان به واحد‌های تولیدی و انجمن‌ها در سراسر کشور ابلاغ شده و این موضوع دیروز به‌صورت مکتوب به تولیدکنندگان اعلام شد.

قائدامینی اضافه کرد: در صورت عدم کاهش ۱۰درصدی قیمت روغن از سوی تولیدکنندگان با آن‌ها برخورد قانونی صورت خواهد پذیرفت.


بیشتر بخوانید


وی گفت: روغنی که به تازگی در کارخانه‌ها تولید می‌شود مشمول کاهش ۱۰درصدی قیمت است و روغنی که تولید قبل بوده و در سطح بازار موجود است همچنان باید با قیمت قبل به فروش برسد.

قائدامینی تصریح کرد: مبنا قیمتی است که روی کالا درج شده و کالایی که از دیروز تولید و بسته‌بندی می‌شود با ۱۰درصد کاهش قیمت نسبت به هفته گذشته در بازار توزیع می‌شود.

وی افزود: دو واحد تولیدی روغن خوراکی در چهارمحال و بختیاری فعال است یکی نهان گل در شهرستان بروجن که روغن خوراکی تولید و دیگری واحد تولید روغن صنعتی مستقر در شهرک صنعتی شهرکرد که روغن صنعتی تولید می‌کند.

قائدامینی اضافه کرد: شرکت نهان گل باید از هشتم مرداد قیمت محصولات خود را ۱۰درصد کاهش داده باشد چراکه این تولیدکننده روغن صنعتی مستقیم مواد خام دریافت می‌کند.

وی ادامه داد: اگر کاهش ۱۰ درصدی قیمت روغن از سوی سایر کارخانه‌ها که در بازار چهارمحال و بختیاری توزیع می‌شود رعایت نشود، مراتب به استان مبدا تولید کننده اعلام می‌شود تا با تخلفات برخورد قانونی صورت بگیرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.