سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی اولین درمانگاه فوق تخصصی دیابت و فشار خون قزوین

اولین درمانگاه فوق تخصصی دیابت و فشار خون با دو دستگاه هولتر جهت مبتلایان به بیماری دیابت و فشار خون راه اندازی می‌شود.

فریدون شعبانی، مدیر کلینیک‌های ویژه دانشگاه علوم پزشکی قزوین از راه اندازی اولین درمانگاه فوق تخصصی دیابت و فشار خون قزوین خبر داد و گفت: با همت معاونت درمان دانشگاه در این درمانگاه به بیماران مبتلا به دیابت و فشار خون تمام خدمات با تعرفه دولتی ارائه می‌شود.

مدیر کلینیک‌های ویژه دانشگاه علوم پزشکی قزوین خاطرنشان کرد: همه پزشکان و متخصصان مرتبط در رشته‌های غدد و داخلی، قلب و عروق، بیماری‌های چشم، کلیه و فشار خون، تغذیه  برای ارائه خدمات به این بیماران در کلینیک ویژه محمدزاده حضور دارند و متخصصان با همکاری یکدیگر و ارائه خدمات تخصصی و پیگیری‌های لازم، بیماران را در مسیر کنترل و درمان بیماری هدایت می‌کنند.

شعبانی با بیان اینکه، تمام خدمات به صورت دولتی ارائه می‌شود، اظهار کرد: برای برخی از بیماران با تشخیص پزشک از هولتر فشار خون جهت مانیتورینگ ۲۴ ساعته فشار خون بیمار استفاده می‌شود، که در حال حاضر با وجود ۲ دستگاه هولتر در این مرکز انتظار می‌رود با همکاری خیرین نیک اندیش تعداد این دستگاه‌ها افزایش یافته و ارائه خدمات به بیماران تسهیل شود.

وی افزود: بیماران می‌توانند پس از مراجعه به مراکز خدمات جامع سلامت و تشخیص بیماری دیابت و فشار خون بالا توسط پزشک عمومی، برای دریافت خدمات تخصصی‌تر به کلینیک ویژه تخصصی محمدزاده واقع در پونک ارجاع شوند.

مدیر کلینیک‌های ویژه دانشگاه علوم پزشکی قزوین تصریح کرد: در حال حاضر درمانگاه تخصصی دیابت از ساعت ۴ تا ۸ عصر روز‌های یکشنبه هر هفته و درمانگاه تخصصی فشارخون از ساعت ۴ تا ۸ عصر روز‌های سه شنبه هر هفته فعالیت دارند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.