سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمدیان:

رسانه‌های کشور فقر محتوایی دارند

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور گفت: در حال حاضر با فقر محتوایی در حوزه رسانه‌ای مواجه هستیم.

عباس محمدیان عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گیلان گفت: در حال حاضر با فقر محتوایی روبه رو هستیم، با توجه به رشد تکنولوژی بایستی متفاوت‌ترین محتوا در حوزه رسانه‌ای تولید و منتشر شود.

به گفته او، برنامه رسانه‌ای کشور صرفا روزمرگی است و متولیان امر جریان رسانه‌ای بایستی پاسخگو باشند که چرا تحولی در رسانه‌های کشور تاکنون صورت نگرفته است.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور  بر حمایت حقوقی از خبرنگاران تأکید کرد و گفت: مدیران بدانند بسیج رسانه مدافع تک تک خبرنگاران است، خبرنگاران نیز اجازه ندهند تا مسئولان برای رسیدن به اهدافشان از رسانه‌ها پله بسازند.

آقای محمدیان تصریح کرد: در جنگ تمام عیار رسانه‌ای قرار داریم، منتظر نباشیم که رسانه‌های غربی برای ما روایت کند و بعد دفاع کنیم.

۸۵ درصد خبرنگاران گیلانی عضو بسیج رسانه هستند

مسئول بسیج رسانه گیلان نیز در این نشست خبری گفت: این استان شهدای ارزشمندی در حوزه رسانه تقدیم انقلاب و نظام کرده است.

سرهنگ مهدی پارسا افزود: خبرنگاران گیلانی با وجود مشکلات معیشتی و حقوقی قلم را زمین نگذاشتند و همواره در این عرصه پویا هستند.

او با بیان اینکه ۸۵ درصد خبرنگاران گیلان عضو بسیج رسانه هستند، گفت: ۵۴ درصد جمعیت خبرنگاری گیلان را بانوان تشکیل می‌دهند.

مسئول بسیج رسانه گیلان همچنین بر آموزش خبرنگاران و ارتقاء سطح دانش خبری آن‌ها تأکید کرد و گفت: آموزش حرفه‌ای ۲۰۰ نفر از خبرنگاران گیلانی در حال اجرا است و در پایان آموزش گواهینامه معتبر صادر خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.