سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شمار بستری‌شدگان بدحال کرونا در خراسان رضوی ۷۳ درصد افزایش یافت

رییس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: شمار بیماران بدحال بستری در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان خراسان رضوی بیش از ۷۳ درصد افزایش یافت.

دکتر محمد پهلوان رییس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تعداد بیماران بدحال مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های خراسان رضوی طی ۱۰ روز گذشته از ۷۵ به ۱۳۰ بیمار افزایش یافته است که ۱۱۳ نفر آنان در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری هستند.

وی ادامه داد: همچنین طی این مدت شمار بستری شدگان مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان خراسان رضوی با افزایش بیش از ۴۲ درصدی از ۴۲۹ به ۶۱۰ بیمار رسیده است که از این تعداد ۴۸۱ بیمار در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری و تحت مراقبت قرار دارند که این دانشگاه علاوه بر کلانشهر مشهد ۱۵ شهرستان دیگر را زیر پوشش دارد.

رییس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: هم‌اینک روزانه ۱۸۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان خراسان رضوی بستری می‌شوند که از این تعداد روزانه ۱۵۴ نفر در بیمارستان‌های زیرپوشش این دانشگاه بستری می‌شوند.

پهلوان افزود: هم اکنون واکسن‌های سینوفارم، برکت، اسپایکوژن، کووپارس، فخرا، نورا، پاستوکووک در مراکز واکسیناسیون مشهد شامل مراکز مشهد ۱، مشهد۲، مشهد ۳، ثامن و مشهد ۵ موجود است و از عموم خواهشمندیم با توجه به افزایشی بودن آمار مبتلایان به کرونا، برای تکمیل واکسیناسیون و یا دریافت دز یادآور واکسن کرونا در اسرع وقت به این مراکز مراجعه کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.