سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبگرفتگی تعدادی از خانه‌های مسکونی لردگان بر اثر بارش شدید باران

فرماندار لردگان با اشاره به بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب در این شهرستان گفت: بارندگی‌های شامگاه شنبه باعث آب‌گرفتگی تعدادی از خانه‌های مسکونی شهری روستایی این شهرستان شد.

آقای بابامیر ساطحی گفت: در این حادثه تعدادی از خانه‌های مسکونی این شهرستان به‌ویژه در بخش رودشت، روستای سیدمحمد بخش مُنج و شهر سردشت دچار آب‌گرفتگی و خسارت‌های فراوانی به زمین‌های کشاورزی، عشایر و زیرساخت‌ها وارد شد.

وی افزود: بر اثر بارش باران شدید و جاری شدن سیل، جاده لردگان به خوزستان در محدوده روستای بیدله بخش مُنج این شهرستان بسته و هم‌اکنون بازگشایی و تردد در آن جاری شده است.


بیشتر بخوانید


بابامیر به تردد افزون‌بر ۴۰ هزار خودرو در شبانه‌روز از محور ارتباطی لردگان به خوزستان اشاره و تصریح کرد: هم‌اینک تمامی محور‌های ارتباطی اصلی شهرستان لردگان باز است و فقط در برخی جاده‌های روستایی مشکلات گل‌ولای وجود دارد که نیرو‌های امدادی و مسئولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط در حال رفع آن هستند.

وی یادآور شد: کارشناسان و گروه‌های ارزیاب برای بررسی و برآورد میزان خسارت وارد شده به بخش‌های مختلف شهرستان لردگان اعزام شده‌اند و پس از پایان بحران میزان دقیق و قطعی این خسارت‌ها اعلام می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.