سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واحد‌های صنفی متخلف کردستان بیش از ۸۷ میلیارد ریال جریمه شدند

در چهار ماهه اول امسال در مجموع ۸ هزار و ۹۲۷ مورد بازرسی از واحد های صنفی و غیر صنفی کردستان صورت گرفته و بیش از ۸۷ میلیارد ریال جریمه شدند.

مدیر کل صنعت، معدن وتجارت کردستان گفت: دراین مدت در مجموع ۸ هزارو ۹۲۷ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی و غیر صنفی در سطح بازار صورت گرفته است.

محمد بختیار خلیقی گفت: یک هزارو ۶۵۸ مورد تخلف در این بازرسی‌ها کشف شده که در این رابطه یک هزارو ۴۵۹ فقره پرونده برای واحد‌های متخلف صنفی و غیر صنفی تشکیل شده است.

به گفته او عمده این تخلفات گرانفروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت می‌باشد که در این پرونده‌ها در مجموع ۸۷ میلیارد و ۶۸۸ میلیون ریال جریمه برای متخلفان در نظر گرفته شده است.

مدیر کل صنعت، معدن وتجارت کردستان گفت: در مدت یاد شده از طریق ستاد خبری ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌های استان یک هزارو ۱۱۷ مورد گزارش مردمی دریافت و در رسیدگی به آن‌ها ۲۶۸ مورد تخلف احراز شد که در این زمینه پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

خلیقی در پایان گفت: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحد‌های صنفی اعم از کم فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت و. واحد‌های مختلف صنفی مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ و یا بامراجعه به ادارات تابعه در شهرستان‌ها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه نموده و موارد تخلف را گزارش نمایند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.