سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش دمای هوا طی روز‌های آینده

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به وضعیت جوی استان طی روز‌های آینده، گفت : دمای هوا طی روز‌های آینده در کرمانشاه افزایش می‌یابد.

فیروز دولتشاهی مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت : بر اساس آخرین تحلیل از نقشه‌های هواشناسی هوای استان کرمانشاه طی امروز و فردا متأثر از جریانات ناپایدار شرقی قسمتی ابری و در بعضی ساعات همراه با وزش باد و رشد ابر خواهد بود.

وی افزود: این شرایط به خصوص در پاره‌ای نقاط از نواحی شرقی و شمالی استان کرمانشاه با رگبار‌های ضعیف و موقت باران، احتمالاً رعدوبرق و در مناطق مرزی با غبار رقیق نیز همراه می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به شرایط محلی امروز ممکن است باعث تشدید ناپایداری شده و بارندگی به شکلی محدود و نقطه‌ای قابل توجه ظاهر شود.

دولتشاهی بیان کرد: به دنبال این وضعیت از روز دوشنبه تا پایان هفته به استثنای رشد ابر و در بعضی ساعات وزش باد، پدیده قابل توجه دیگری برای استان کرمانشاه نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: میانگین دمای هوا که تا روز دوشنبه تغییرات قابل ملاحظه‌ای نخواهد داشت، در سایر روز‌های هفته به آرامی روندی رو به افزایش می‌یابد .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.