سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان:

سیلاب خسارت جانی در استان اصفهان نداشت

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از حضور تیم های ارزیابی برای مشخص کردن میزان خسارت سیل در مناطق آسیب دیده استان خبر داد.

منصور شیشه فروش بیان کرد: اقدامات مهمی در زمینه کمک رسانی به حادثه دیدگان به عمل آمد. در بخش مخابرات و برق محل هایی که دچار آسیب شده بود با سیم های بازسازی تعمیر شدند.

او گفت: آب اضطراری در مناطق آسیب دیده تامین و به عشایر در زمینه نجات دام کمک شد و همینطور هدایت سیلاب به دشت ها صورت گرفت.

شیشه فروش افزود: خوشبختانه حوادث اخیر تلفات جانی در اصفهان نداشته است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در پاسخ به چگونگی جبران خسارت چنین گفت: شنبه ۸ مرداد، نیروهای ارزیابی از سوی دستگاه های اجرایی برای ارزیابی و برآورد خسارت به مناطق ارسال شدند.

شیشه فروش اضافه کرد: شرکت های بیمه موظف شده اند تا خسارت های بخش کشاورزی و مسکن را برآورد کنند و سریعا ضمن ارزیابی، جبران خسارت و غرامت کنند.

او معتقد است: جهاد کشاورزی در بخش کشاورزی، بررسی فنی را انجام داده و ظرف دو روز گزارش ها از تمامی بخش ها جمع آوری شده و برای تامین منابع اعتباری جبران خسارت اقدام می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: عشایر و بخش کشاورزی در بخش باغات، کندوهای زنبور عسل و … آنهایی که بیمه باشند، بانک کشاورزی ارزیابی های لازم را انجام داده و غرامت به افراد پرداخت می‌شود؛ اما افرادی که بیمه نبودند جهاد کشاورزی با گزارش وزارت جهاد پیگیری خواهد کرد تا بتوانند تسهیلاتی را دریافت کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.