سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خسارت‌های بخش کشاورزی قزوین آسیب شناسی شود

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: خسارت‌های بخش کشاورزی قزوین در حوزه زراعی و باغی باید آسیب شناسی شده و برای آن راهکار ارائه شود.

رجب رحمانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی در نشست مشترک متوالیان بخش کشاورزی با مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان گفت: یکی از راهکار‌های موجود برای جبران خسارت کشاورزان پوشش بیمه‌ای کشاورزی است که جهاد کشاورزی باید در این راستا پیشگام باشد.

وی افزود: خسارت بخش کشاورزی باید آسیب شناسی شود، هم اکنون ۲ هزار ۳۰۰ میلیارد تومان خسارت خشکسالی به کشاورزان و باغداران خسارت زده که باید آن را واکاوی کرد.

رحمانی اضافه کرد: محور یک روستا بر پایه دامداری و کشاورزی است و همه باید کمک کنند تا این مهم در تمامی روستا‌ها محقق شود، اینکه اینترنت داشته باشیم یا امکانات جانبی، اما کشاورز ما زمین زراعی و دام نداشته باشد، اصل و اساس روستا و کشاورزی زیر سوال رفته است.

 نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: اتاقک‌های کارگری باید دارای برق باشند تا کشاورز و باغدار بتواند با امکانات اولیه به تولید بپردازد، این نیازمند رایزنی سازمان جهاد کشاورزی با شرکت برق است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.