سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مسابقه دو کوهستان در سپیدان

مسابقات دو کوهستان (اسکای رانینگ) قهرمانی فارس یادواره شهید کوهستان «حاج محمدرضا (سروش) حق‌نگهدار» در سپیدان برگزار شد.

مسابقات دو کوهستان استان فارس در مسیری ۲۰ کیلومتری و در ارتفاعات شهرستان سپیدان حدفاصل تنگ چله گاه تا ایستگاه آخر تله‌کابین پیست اسکی پولادکف برگزار شد.

حمیدرضا ایزدی رئیس هیئت کوهنوردی و صعود‌های ورزشی فارس گفت: این مسابقات به منظور انتخاب تیم منتخب استان در دو بخش مردان و زنان برگزار شد.

حمیدرضا ایزدی گفت: در بخش آقایان، بهرام پرورش از باشگاه طبیعت دوست شیراز با ثبت زمان یک ساعت و ۵۴ دقیقه و ۱۲ ثانیه عنوان قهرمانی، حسین نیرومندی از باشگاه کوه سرخ شیراز با ثبت زمان یک ساعت و ۵۸ دقیقه عنوان نایب قهرمانی و سید ابراهیم حسینی از باشگاه طبیعت دوست شیراز با ثبت زمان ۲ ساعت و ۵ دقیقه و ۵۸ ثانیه عنوان سومی را کسب کردند.

ایزدی گفت: در بخش بانوان ژاله پیشگر از جهرم با ثبت زمان ۳ ساعت و ۱ دقیقه و ۲۲ ثانیه اول، ۳:۰۱:۲۳ مریم جوکار از باشگاه طبیعت دوست شیراز با ثبت زمان ۳ ساعت و ۱۰ دقیقه و ۱۶ ثانیه مقام دوم و مریم کاویانی از باشگاه طبیعت دوست با ثبت زمان ۳ ساعت و ۲۹ دقیقه و ۲۱ ثانیه مقام سوم را کسب کردند.

او گفت: به نفرات اول تا سوم مدال و لوح قهرمانی و هم‌چنین، مبلغ‌های ۳۰میلیون ریال، ۲۰میلیون ریال و ۱۰ میلیون ریال جایزه نقدی اعطاء وبه کلیه ورزشکارانی که در زمان مقرر به خط پایان رسیدند، تندیس فینیشر اهدا شد.

ایزدی گفت: در حاشیه این مراسم از خانواده حق‌نگهدار، پیشکسوت کوهنوردی «محمدصادق حمیدی»، هیئت‌های شهرستانی، ادارات، باشگاه‌ها و نهاد‌هایی که در برگزاری این مسابقات همکاری داشتند، قدردانی و تجلیل شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.