سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری لیگ مناظره و سخنرانی در فارس

به همت بسیج دانشجویی استان فارس لیگ مناظره و سخنرانی در شیراز برگزار شد.

لیگ مناظره و سخنرانی توسط بسیج دانشجویی استان فارس با حضور دانشجویان در شیراز برگزار شد.

سعید یوسفی، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس در مراسم افتتاحیه این برنامه گفت: دانشجویان مطالبه گر و انقلابی، عامل تحرک و پویایی دستگاه‌های اجرایی خواهند بود.

او گفت: امروز پیشرفت نظام و انقلاب اسلامی در گرو تحرک و تحول در دستگاه‌های اجرایی کشور است.

یوسفی با بیان اینکه لیگ مناظره و سخنرانی بسیج دانشجویی استان فارس پس از چندسال تعطیلی به دلیل شرایط کرونا و به همت قرارگاه رسانه‌ای شهید دیالمه بسسج دانشجویی استان مجددا از سرگرفته شده است گفت: این برنامه بزرگ، محلی برای تربیت دانشجویان مطالبه گر و سخنوران انقلاب اسلامی بوده که صدای مطالبات به حق دانشجویان را به گوش مسئولان خواهند رساند.

او با اشاره به اهداف قرارگاه رسانه‌ای شهید دیالمه گفت: قرارگاه رسانه‌ای شهیددیالمه بسیج دانشجویی استان فارس یک قرارگاه تخصصی مطالبه گری رسانه‌ای با هدف مطالبه گری و پر کردن خلاء‌های رسانه‌ای در مطالبه گری تاسیس شده و بال جریان سازی رسانه‌ای بسیج دانشجویی است.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس از برگزاری دوره‌های آتی لیگ مناظره و سخنرانی در دانشگاه‌های این استان توسط بسیج دانشجویی خبر داد و گفت: دوره فعلی نخستین دوره بعد از بهبود نسبی و پایداری شرایط کرونا بوده و دوره‌های آتی لیگ مناظره و سخنرانی بسیج دانشجویی با هدف تربیت راویان مطالبات مردم و جهادگران تبیین در دانشگاه‌های این استان به زودی و با شرکت بیشتر دانشجویان و رونق هر چه بیشتر برگزار می‌شود.

یوسفی گفت: برگزیدگان این لیگ ضمن معرفی به دوره‌های کشوری در کارگروه‌های تخصصی مطالبه گری فعالیت خواهند کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.