سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آقای محرابی نیا در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

محور هراز بازگشایی شد

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور  گفت: محور هراز حدفاصل بایجان تا وانا به دلیل بارش شدید باران و سیلاب و گل و لای محور فوق، مسدود شده بود با تلاش راهداران بازگشایی شد.

آقای ایمان محرابی نیا گفت: محور چالوس و آزادراه تهران - شمال (مسیر رفت و برگشت)  مسدود بوده و هم اکنون محور هراز حدفاصل بایجان تا وانا به دلیل بارش شدید باران و سیلاب و گل و لای محور فوق، مسدود شده بود با تلاش راهداران بازگشایی شد.

به گفته مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور  ترافیک سنگین در محور فیروزکوه مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های شیرگاه، زیرآب، پل سفید، هرانده، دماوند، گیلاوند و چناران محور رشت - قزوین حدفاصل پلیس راه تا امامزاده هاشم و آزادراه رشت - قزوین محدوده رودبار، ترافیک سنگین در آزادراه پردیس - تهران محدوده جاجرود را دوربین‌ها نشان می‌دهند.

آخرین وضعیت ترافیکی سایر محور‌ها: 

 ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج محدوده گلشهر و حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک، محور تهران - لواسان محدوده سه راهی قوچک ترافیک سنگین را شاهد هستیم.

طبق پیش بینی‌های صورت گرفته فردا شاهد بارش باران در چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران- شمال و آزادراه قزوین-رشت از رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید و در نواحی مستعد تگرگ، خیزش گرد و خاک در مناطق مستعد استان‌های کرمان، فارس، کهگیلویه و بویر احمد، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، بوشهر، غرب یزد، غرب و جنوب اصفهان، لرستان، زنجان، همدان، مرکزی، قزوین، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، مازندران، ارتفاعات و دامنه در گلستان، جنوب آذربایجان شرقی، غرب کردستان، تهران، البرز و ارتفاعات سمنان را شاهد هستیم.

از کاربران جاده‌ای و مسافران خواست ضمن کسب آخرین اطلاعات وضعیت راه‌ها از سامانه‌های اطلاع رسانی ۱۴۱، هنگام تردد احتیاط لازم را داشته و اقدامات پیشگیرانه را انجام دهند.

برچسب ها: هواشناسی ، وضعیت راه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.