سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار ایذه:

در تمام روستا‌ها در حال جابجایی مردم و احشام به نقاط امن هستیم

نبوتی گفت: در تمام روستا‌ها از طریق دهیار و شورا در حال جا‌به‌جایی مردم و احشام آن‌ها به نقاط امن هستیم تا از وارد شدن خسارات جانی جلوگیری شود.

حسن نبوتی در در بازدید از جمعیت هلال احمر شهرستان با ابراز نگرانی در خصوص منازل روستایی احداث شده در نقاط حادثه‌خیز، گفت: از دیروز بواسطه بخشداران، دهیاران و شورا‌ها در حال اطلاع رسانی هستیم برای جابجایی چهارپایان و اهالی به نقاط امن هستیم.

او افزود: هلال احمر جمعیت داوطلبانه است که همیشه در بحران‌ها درکنار مردم بوده و در این شرایط حضور شما باعث آرامش شهروندان می‌شود.

به گفته آقای نبوتی با آماده باش نیرو‌های هلال احمر و دیگر نیرو‌های امدادرسان و اطلاع رسانی‌هایی که طی این چند روز انجام شده، با مشارکت مردم، در صورت وقوع سیل، با کمترین خسارت از آن عبور خواهیم کرد.

در بازدید رییس ستاد مدیریت بحران شهرستان ایذه، سرهنگ حسنی فرمانده سپاه ناحیه و ره انجام شهردار ایذه از تیم‌های آماده باش هلال احمر سرکشی کردند.

سامانه سیل آسای «مونسون» از شبه قاره هند پس از نزدیک به ۷ دهه در سراسر خوزستان فعال خواهد شد و ستاد مدیریت بحران خوزستان نیز نسبت به سیلابی شدن مسیر رودخانه‌های خوزستان هشدار داده.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.