سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص ۵ میلیارد تومان اعتبار به مناطق عشایری شهرستان دهاقان

رئیس سازمان امور عشایر کشور گفت: در بازدید از مناطق عشایری شهرستان دهاقان ۴ میلیارد تومان اعتبار و قیر برای ایجاد و ترمیم جاده‌های دسترسی و ۱ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های تأمین آب شرب تخصیص پیدا کرد.

عباس پاپی‌زاده  امروز در بازدید از مناطق عشایری شهرستان دهاقان گفت: در ۲ روز گذشته بازدید‌هایی از شهرستان‌های عشایری استان اصفهان داشته‌ایم، با توجه به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی و ضرورت آمادگی دستگاه‌های عضو مدیریت بحران، هماهنگی‌هایی با فرمانداران مناطق عشایری استان انجام شد و هشدار‌ها و اقدامات لازم در خصوص خسارات کمتر به جامعه عشایری انجام شد و همچنین خانوار‌های مستقر در مسیر رودخانه‌های فصلی نسبت به جابه‌جایی اقدام کردند و تاکنون مشکل خاصی برای جامعه عشایری رخ نداده است.

وی با اشاره به مشکلات جامعه عشایری از جمله جاده دسترسی و آب آشامیدنی گفت:  امسال جهش خیلی خوبی را در اعتبارات پروژه‌های عشایری خواهیم داشت و امیدواریم بتوانیم پروژه‌های چشمگیری در راستای تأمین آب شرب، ایجاد و ترمیم جاده‌های دسترسی به بهره‌برداری برسانیم.

پاپی‌زاده با اشاره به بازدید از خانوار‌های عشایری و زیرساخت‌های آن‌ها در مناطق عشایری گفت: در سفر امروز اعتبار ۴ میلیارد تومانی و همچنین قیر برای ایجاد و ترمیم جاده‌های دسترسی تخصیص پیدا کرد.

رئیس سازمان امور عشایر کشور از تخصیص یک میلیارد تومان برای ایجاد زیر‌ساخت‌های آب شرب خبر داد و خاطرنشان کرد: اعتباراتی نیز برای لایروبی قنواتی که در حوزه جامعه عشایری وجود دارد، در ماه‌های آتی پرداخت خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.