سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آینده‌سازان بابلسر قهرمان لیگ دسته اول فوتبال جوانان مازندران

آینده‌سازان بابلسر عنوان قهرمان لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های مازندران را کسب کرد.

در فینال جذاب و پرگل لیگ دسته اول فوتبال جوانان مازندران که بین تیم‌های ایرانیان نکا و آینده‌سازان بابلسر برگزار شد، تیم بابلسر میزبانش را با نتیجه ۴ بر ۳ در زمین فوتبال چمن مصنوعی نکا شکست داد و بر سکوی قهرمانی ایستاد.

تیم‌های آینده‌سازان بابلسر و ایرانیان نکا، جواز صعود به مسابقات لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه‌های مازندران را به دست آوردند.

علیرضا فاطری، امیرحسین علی محمدپور، ابوالفضل دارابی و امیررضا مهدوی به ترتیب در دقایق ۱۴، ۴۸، ۸۲ و ۹۳ این دیدار برای تیم آینده‌سازان بابلسر گلزنی کردند.

رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال جوانان مازندران با حضور ۲۱ تیم در ۳ گروه ۷ تیمی مرکز، شرق و غرب مازندران برگزار شد که در پایانِ مرحله گروهی، تیم آینده سازان به عنوان تیم دوم گروه مرکز، جواز صعود به جمع ۸ تیم برتر مرحله نهایی مسابقات را به دست آورد.

آینده سازان در مرحله یک چهارم نهایی و نیمه نهایی به ترتیب با غلبه بر تیم‌های مدّعی باران جویبار و شهید مولایی قائمشهر فینالیست شد.

هدایت تیم آینده‌سازان را علی براری جوان و کاربلد، محمداسماعیل باباجانی پُر انرژی و هادی مسلمی با مدیریت سید محسن هاشمی بر عهده داشتند.

مجید پاشنا ریاست هیات فوتبال شهرستان بابلسر، قاسم علیزاده پیشکسوت ارزنده و عضو هیات رئیسه هیات فوتبال بابلسر، بهنام رفیعی مسئول کمیته اقتصادی هیات فوتبال و عباس غلامپور پیشکسوت و مدیرعامل باشگاه آینده‌سازان در دیدار فینال این تیم را همراهی کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.