سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هدف دولت بر کم شدن فاصله‌ها بین مردم و مسئولان است

امام جمعه همدان گفت: هدف دولت بر کم شدن فاصله‌ها بین مردم و مسئولان است سفر‌های هیأت دولت باید تحرک مدیران را برای خدمت‌رسانی بیشتر کند.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب‌الله شعبانی‌موثقی در خطبه‌های پیش از نماز جمعه گفت: اگر مدیری سنخیتی با مردمی، جهادی و انقلابی بودن ندارد الزامی به استمرار کار او نیست.

اوبا اشاره به همایش ائمه جمعه سراسر کشور و دیدار با مقام معظم رهبری و سران قوا گفت: توجه جدی به مردم و در کنار مردم بودن از نکات اصلی فرمایشات رهبری در این دیدار بود و این تاکید را همواره به مسئولان نظام هم داشته‌اند.

او گفت: رفتار پدرانه و جامع با آحاد مردم، رعایت تقوا از جانب خود ائمه جمعه و توجه به محرومان از جمله سفارش‌های مقام معظم رهبری به ائمه جمعه سراسر کشور در این دیدار بود.

امام جمعه همدان در خصوص سفر رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت به استان گفت: مردمی بودن رئیس جمهور و دولت سیزدهم قابل تقدیر است و امیدوارم این تواضع، روحیه و در کنار مردم بودن و از نزدیک دغدغه‌ها و مشکلات مردم را شنیدن به تمامی مدیران استان هم سرایت کند.


او گفت: برخی مشکلات همانند مشکلات معیشتی و اقتصادی ربطی به استان ندارد و کل کشور گریبان‌گیر این مسائل هستند وبرخورد نامناسب یک مدیر با ارباب رجوع و از موضع بالا به مردم نگاه کردن ربطی به مشکلات کلان ندارد و در استان باید حل و فصل شود.

امام جمعه همدان سفر ریاست‌جمهوری به استان را دارای برکاتی بسیاری دانست و گفت: ۱۴ هزار میلیارد تومان اعتبار و ۱۷۰ طرح در این سفر به استان اختصاص داده شد.

امام جمعه همدان گفت: نگرانی ما بحران آب در استان است، اگر تا شهریور برخی مسائل اتفاق نیافتد وضعیت آب روشن نیست و به همین دلیل عموم مردم در مصرف آب باید رعایت کنند.

شعبانی‌موثقی موضوع مسکن را دومین مطالبه استان از رئیس‌جمهور عنوان کرد و گفت: مهمتر از همه موضوع‌ها و مصوبات مطرح شده در این سفر اجرا و پیگیری آن‌ها از سوی مسئولان است که بتوانیم همه این مصوبات و تصمیم‌ها را محقق شده ببینیم.

نماینده، ولی فقیه در استان همچنین با اشاره به فرارسیدن ماه محرم گفت: وقتی نسیم محرم و امام حسین علیه السلام در جامعه می‌وزد جامعه را زنده می‌کند، مجالس عزای اباعبدالله علیه السلام احیاگر دل‌های  افسرده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.