سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اتخاذ تدابیر لازم جهت ارائه خدمات حداکثری به زائرین حسینی در چذابه

رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه سوسنگرد از اتخاذ تدابیر لازم جهت ارائه خدمات حداکثری به زائرین اباعبدالله الحسین (ع) در چذابه خبر داد.

آقای منشداوی از حضور استاندار خوزستان  در پایانه مرزی  و  مواکب چذابه خبر داد و گفت: این بازدید به منظور  تبیین برنامه‌ها و خدمات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی  ناحیه سوسنگرد  و با هدف ارائه خدمات مناسب به زائرین اربعین حسینی (ع) انجام شد.

او استقرار جایگاه سیار با هدف تقویت تامین و عرضه سوخت مورد نیاز خودرو‌های سبک و سنگین و سایر ماشین آلات و همچنین استقرار محل عرضه کپسول گاز مایع در محیط استاندارد در چذابه را از خدمات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در این مرز عنوان کرد.

 رئیس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه سوسنگرد  در بعد خدمات اجتماعی نیز به  راه اندازی موکب و ارائه خدمات عمومی اشاره کرد.

آقای منشداوی می‌گوید: برابر قانون مراکز تولیدی به جهت پوشش بخشی از آلودگی‌های محیطی می‌بایست ردیف بودجه برای مسئولیت اجتماعی اختصاص دهند و علی رغم اینکه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی جزو شرکت‌های خدمت رسان و از قانون فوق مستثنی است، این اقدام خودجوش را در راستای ارج نهادن به زائرین عزیز انجام داده است.

فرماندار دشت آزادگان  نیز در مصاحبه ای  گفت: زائران عتبات عالیات از هشتم مرداد مصادف با اول ماه محرم، می‌توانند بدون روادید از مرز چذابه به عتبات عالیات سفر کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.