سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مفقود شدن دو نفر از اهالی کوهرنگ به دنبال جاری شدن سیلاب

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون جاری شدن سیلاب در استان تلفات جانی به دنبال نداشته، اما دو نفر در شهرستان کوهرنگ مفقوده شده اند و عملیات جست‌وجو و نجات در حال انجام است.

آقای کیانی در ستاد مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری که در بارده برگزار شد، گفت: در ابتدا سه مفقودی به دنبال جاری شدن سیلاب در این روستا اعلام شد که پس از بررسی‌های انجام شده از سوی امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان مشخص شد که مفقودی در این خصوص وجود ندارد.

نیرو‌های امدادی جمعیت هلال‌احمر در دقایق ابتدایی وقوع سیلاب در مناطق سیل‌زده حضور پیدا کرده و به مردم امدادرسانی کردند و عملیات امداد و نجات همچنان در حال انجام است.


بیشتر بخوانید


همچنین ۵۰ نیروی امدادگر به روستای بارده اعزام شدند و این تعداد امدادگر با ۱۰ دستگاه پمپ آبکش تاکنون ۵۰ خانه روستایی در بارده را تخلیه کرده‌اند.

۱۰۰ دستگاه چادر، ۲۰۰ پتو و مقدار اقلام غذایی در منطقه آماده شده که در صورت نیاز بین مردم توزیع می‌شود.

اردوگاه اسکان اضطراری جمعیت هلال احمر در روستای بارده برپا شده است و تاکنون هیچ یک از خانوار‌های سیل زده در این اردوگاه ساکن نشده و اغلب در خانه اقوام خود ساکن شده‌اند.

پنج شهرستان در استان درگیر سیلاب شده است و با اعلام فراخوان نیرو‌های امدادی بیشتری برای کمک به مردم در حال اعزام به مناطق مختلف استان است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.