سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئول روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان اصفهان:

فرودگاه اصفهان میزبان ۵ پرواز فرودگاه‌های امام خمینی (ره) و مهرآباد بود

مسئول روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان اصفهان گفت: پس از مساعد شدن هوای تهران،شب گذشته پروازهای دایورت شده به فرودگاه شهید بهشتی، اصفهان را به مقاصد فرودگاه‌های امام خمینی(ره) و مهرآباد ترک کردند.

سید محمدحسین عمادی با اشاره به ۵ پرواز دایورتی در شب گذشته در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان گفت: پس از مساعد شدن هوای تهران، پرواز‌های دایورت شده به فرودگاه شهید بهشتی اصفهان را به مقاصد فرودگاه‌های امام خمینی (ره) و مهرآباد ترک کردند.

وی با اشاره به اینکه پرواز شماره ٢٨١٩ هواپیمایی معراج در ساعت ٢٣ و ۲۶ دقیقه اصفهان را به مقصد فرودگاه مهرآباد ترک کرد، افزود: پرواز شماره ٤٣٤١ هواپیمایی سپهران در ساعت ٢٣ و ۳۰ دقیقه اصفهان را به مقصد فرودگاه مهرآباد ترک کرد.

عمادی با بیان اینکه پرواز شماره ٩٧١١ هواپیمایی ایران ایرتور در ساعت ٢٣ و ۳۹ دقیقه اصفهان را به مقصد فرودگاه امام خمینی (ره) ترک کرد، گفت: پرواز شماره ١٥٧٩ هواپیمایی ایران ایر در ساعت ۴۰ دقیقه بامداد اصفهان را به مقصد فرودگاه امام خمینی (ره) ترک کرد.

مسئول روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان اصفهان بیان کرد: مسافران پرواز شماره ٤٠٨ هواپیمایی ایران ایر به هتل اعزام شدند و مقرر شد صبح جمعه با پرواز جایگزین عازم تهران شوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.