سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آماده باش کامل مراکز درمانی باغملک در پی هشدار هواشناسی

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان باغملک از آماده باش تمامی مراکز درمانی این شهرستان در پی هشدار وقوع شرایط ناپایدار جوی خبر داد.

کرامت جاودان زاده گفت: به دنبال هشدار هواشناسی سطح قرمز، هشدار دریایی سطح نارنجی و هشدار سیلاب ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیاتی پاسخ به بحران، تمامی مراکز درمانی شهرستان باغملک در حال آماده باش قرار گرفتند.

او ادامه داد: در راستای آمادگی در برابر حوادث و بحران‌های احتمالی ناشی از بارندگی شدید، خیزش گرد و غبار و بروز سیل، تمام مراکز درمانی تحت پوشش شبکه بهداشت و درمان شهرستان باغملک در روز‌های آتی آماده ارائه خدمات در شرایط بحرانی هستند.

 مدیر شبکه بهداشت و درمان باغملک می‌گوید: با توجه به هشدار سطح قرمز سازمان هواشناسی و مدیریت بحران این شهرستان مبنی بر ناپایداری جوی و احتمال وقوع سیلاب و وزش باد شدید در سطح شهرستان در روز‌های جمعه، شنبه و یکشنبه، این اورژانس با اتخاذ تدابیر لازم و دستور به تمامی مراکز تابعه در آماده باش کامل قرار دارد.

آقای جاودان زاده  گفت:  از مدیران خواسته شده نسبت به بررسی سامانه برق اضطراری مراکز حساس اقدام کنند، در همین راستا مجهز نمودن مراکز بهداشتی و درمانی شبانه روزی میداوود و صیدون به موتور برق اضطراری در حال انجام است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.