سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس مجلس شورای اسلامی:

از بین بردن مشروعیت نظام در اذهان عمومی مهمترین هدف دشمن است

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان امروز می‌خواهند تا مشروعیت و مقبولیت نظام مقدس جمهوری اسلامی را در افکار عمومی و اذهان جوانان نیز از بین ببرند.

محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی امروز در یادواره شهید حجت الاسلام والمسلمین سید رضا کامیاب از شهداء ترور دهه شصت در مشهد مقدس با اشاره به اینکه امروز ما در دو جنگ شناختی و اقتصادی قرار گرفته ایم، گفت: دشمنان ما امروز تلاش می‌کنند که بین امام و امت فاصله ایجاد کنند و کار آمدی این نظام مقدس را همواره زیر سئوال ببرند.

او افزود: بی شک امروز انقلابی کسی است که در عرصه اقتصادی و شناختی با تکیه بر سنت‌های الهی و مردم از باور‌ها و ارزش‌های انقلاب دفاع کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما باید تلاش کنیم تا این انقلاب اقتصادی را به سرانجام برسانیم و در این جنگ نابرابر پیروز شویم.

قالیباف بیان کرد: امروز مسئولان باید به گونه‌ای عمل بکنند که مدیون خون شهداء و امام شهدا نباشیم و امروز هم خجل زده مردم و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز نباشیم.

او در ابتدای این مراسم نیز با اشاره به ویژگی‌های اخلاقی، سیاسی و انقلابی شهید حجت الاسلام والمسلمین سید رضا کامیاب تصریح کرد: گرامیداشت سالروز شهادت این شهید بزرگوار ما را به دوران انقلاب بر می‌گرداند و این را به همه ما متذکر می‌شود که هنوز هم همان منافقان هستند، ولی ابزار دشمنی و مبارزه شان تغییر کرده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.