سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سومین یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه جامع علمی کاربردی فارس

سومین یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس به همت امور فرهنگی و دانشجویی واحد استانی فارس برگزار می‌شود.

دانش منش گفت: زنده نگه داشتن یاد شهدای گرانقدر و مخصوصا شهدای دانشجو و تکریم جایگاه آن‌ها باعث ترویج فرهنگ و منش این سرمایه‌های عظیم معنوی و توسعه سبک زندگی و تربیت اسلامی در فضای جامعه، دانشگاه‌ها و خانواده می‌شود.

او بر لزوم تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و گفت: باید فلسفه وجودی رشادت‌های رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی به جوانان امروز بیان و تبیین شود.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس، از وجود ۶ دانشجوی شهید از مراکز آموزش علمی کاربردی استان فارس خبر داد و گفت: در برگزاری این یادواره از تمام ظرفیت‌ها استفاده شده و این واحد دانشگاهی دانشجویان شاخص شهیدی دارد که در راه دفاع از این خاک جان خود را از دست دادند.

دانش منش گفت: توجه به منویات مقام معظم رهبری در مورد تجلیل از مقام شهدا، بزرگداشت منزلت شهدا به خصوص شهدای دانشجو و ایثارگری‌های آنان در قبل و بعد از انقلاب اسلامی از طریق برگزاری این یادواره، ایجاد ارتباط بیشتر با خانواده شهداء و احترام به جایگاه والای آنان و توسعه فضای معنوی تربیتی و فرهنگی در این واحد دانشگاهی از اهداف برگزاری این برنامه است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس گفت: این مراسم با سخنرانی دکتر ابراهیم عزیزی نماینده مردم شریف شهرستان شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی و روایتگری سید معین انجوی نژاد؛ رزمنده، جانباز و مشاور استاندار استان فارس در امور ایثارگران روز دوشنبه ۱۰ مرداد ماه سال جاری درسالن اجتماعات مرکز آموزش علمی کاربردی غدیر برگزار خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.