سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وقوع سیلاب احتمالی در خوزستان؛ عشایر در مناطق امن پناه بگیرند

فرماندار ایذه از عشایر خواست در مکان‌های امن دور از مسیل‌های رودخانه پناه گرفته و از تعلیف چهارپایان خودداری کنند.

حسن نبوتی در ستاد بحران فرماندار شهرستان ایذه که امروز بعد از هر تشکیل شد با اشاره به احتمال وقوع سیلاب در این منطقه اولویت را اطلاع رسانی به عشایر، روستاییان و کشاورزان برای دوری از مسیر‌ها و در‌ها و راه آب‌ها عنوان کرد.

او می‌گوید: آمادگی کامل صد در صدی در دستگاه‌های امدادی وجود دارد و فراخوان نیروی دستگاه‌های امدادی مثل هلال احمر و بسیج و سپاه برای امداد رسانی در مواقع بحرانی و مورد نیاز باید صورت پذیرد.

آقای نبوتی همچنین از آمادگی دستگاه‌های راهداری، راه سازی و عشایر خبر داد و یادآور شد از آنجایی که ایذه منطقه‌ای پر بارش است، هلال احمر تجهیزات را آماده و بسوی شهرستان گسیل کرده که در حال استقرار است.

فرماندار شهرستان ایذه از گردشگران خواست به هیچ عنوان طی این ۲ روز به مناطق گردشگری مراجعه نکنند.

این مقام مسئول ابراز امیدواری کرد تا در صورت رعایت نکات از سوی مردم و پناه گرفتن در مناطق امن، بدون هیچ تهدیدی از این سیل عبور شود.

حسن نبوتی ۳ شهرستان دیگر را به عنوان شهرستان‌های معین ایذه معرفی کرد که در صورت نیاز در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای خدمات رسانی در این شهرستان حضور خواهند یافت.

او افزود: در حد توان شهرستان اقداماتی انجام شده و بیش از توان نیز از استان درخواست شده تا مواد غذایی ۷۲ ساعته، پتو، چادر را به شهرستان بفرستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.