سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مقام حزب الله: انقلاب ایران امیدبخش محور مقاومت است

رئیس شورای سیاسی حزب الله لبنان گفت: انقلاب ایران به مقاومت امید بخشید و کاری کرد تا ترسی از حمله صهیونیست‌ها وجود نداشته باشد.

«ابراهیم امین السید» رئیس شورای سیاسی حزب الله لبنان با تأکید بر اینکه حزب الله به یک نظام عقیدتی و اخلاقی تعلق دارد که مسئولیت‌های بزرگی را در قبال چالش‌هایی که با آن روبه رو است، به همراه دارد، خاطرنشان کرد که وضعیت حزب الله مثال زدنی است، زیرا از فردگرایی به جمع گرایی رسیده است. رهبران حزب الله از نظر فداکاری در ردیف اول قرار دارند و دارای ایمان، صفا و اخلاص هستند.

به گزارش پایگاه خبری العهد، امین السید با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی و نقش انقلاب اسلامی ایران در محور مقاومت، خاطرنشان کرد: «مقاومت از زیر آوار تهاجم صهیونیست‌ها به لبنان متولد شد. صهیونیست‌هایی که اقدامات نظامی ویرانگر و جنایتکارانه آن‌ها به قصد تاثیر سیاسی در لبنان و منطقه بود. اما انقلاب ایران دگرگونی‌های فکری، روانی و اخلاقی ایجاد کرد و امید بخشید و کاری کرد که ترس از حمله صهیونیستها، معنایی نداشته باشد.»

این مقام حزب الله در ادامه با بیان اینکه چالش‌های منطقه که صهیونیست‌ها و دیگران به وجود آورده اند، چالش‌هایی بزرگ و مایه نگرانی هستند، تاکید کرد که جهان امروز شاهد تحولاتی است. کشور‌ها و جوامعی هستند که در برابر این جنایات قیام خواهند کرد و دشمنان را تضعیف خواهند کرد. لبنان نیز در معادلات پیش رو در بین کشور‌های بزرگ به دلیل حضور مقاومت قرار دارد. همچنین در لبنان جای هیچ بیگانه و خارجی وجود ندارد و نمی‌توانند کشور را تجزیه کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.