سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتشار آثار برتر فراخوان طرح رمان انتشارات سوره مهر

مسئول مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری فارس از اعلام فراخوان طرح های دوره سوم کارگاه رمان خبر داد و از نویسندگان جوان استان برای شرکت در این فراخوان دعوت کرد.

کرونی گفت: دفتر ادبیات داستانی مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری فراخوان طرح های دوره سوم کارگاه رمان را با موضوع نقش و جایگاه خانواده ایرانی از گذشته تا کنون اعلام کرده است.

او گفت: نویسندگان استان فارس می توانند حداکثر تا ۱۰ مرداد ماه نسبت به ارسال طرح های ۵۰۰ کلمه ای خویش به شماره واتساپ ۰۹۱۷۴۰۵۸۸۷۳ ( فقط به صورت پیام ) ارسال کنند البته طرح های ارسالی بایستی متناسب با مخاطب نوجوان یا بزرگسال باشد.

کارشناس آفرینش های ادبی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس گفت: نویسندگان طرح های تایید شده در دوره شش ماهه مجازی و حضوری زیر نظر یکی از اساتید مجرب نسبت به نگارش رمان در ۲۰۰ صفحه می کنند و پس از پایان دوره با نویسندگان رمان های برتر قرارداد منعقد و آثار برگزیدگان از سوی انتشارات سوره مهر منتشر می شود.

کرونی در تشریح مضامین اصلی این فراخوان گفت: این مضامین عبارتند از اخلاق، گذشت، تربیت فرزندان، عشق، ازدواج، مهربانی، مودت و مهربانی در میان اعضای خانواده، مادران سرپرست خانواده، فرزندآوری، از خودگذشتگی،سنت ها و آیین های نکوداشت مقام پدر مادر خواهر و برادر.

کارشناس آفرینش های ادبی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس گفت: نویسندگان جوان فارس از این فرصت برای رشد و ارتقای سطح توانمندی خویش و شروع روال حرفه ای نشر در یک فرایند حرفه ای و از سوی ناشر درجه یک اقدام کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.