سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل شورای مشارکت بانوان و جوانان در مجمع خیرین سلامت کشور

رییس مجمع خیرین سلامت کشور گفت: شورای مشارکت بانوان و جوانان در مجمع خیرین سلامت کشور تشکیل شده است و از ظرفیت این ۲ قشر بهره‌مند خواهیم شد.

حسین علی شهریاری رییس مجمع خیرین سلامت کشور در جمع خیرین سلامت استان لرستان که در هتل زاگرس بروجرد برگزار شد، افزود: در حوزه سلامت نباید از ظرفیت خیرین غافل شد، سیاست در خیرین سلامت تشکیل شورای مشارکت بانوان و جوانان است.
او اظهار داشت: کار خیر باید از جوانی شروع شود، زیرا نهادینه شدن کار خیر در جوانی موثرتر است.

رییس مجمع خیرین سلامت کشور بیان کرد: سوق دادن خیرین به استان‌های محروم کشور از سیاست‌های دیگر مجمع خیرین سلامت کشور است، شورای خیرین خارج از کشور نیز در دست راه اندازی است و تاکنون کمک‌های بسیاری شد.
شهریاری افزود: واقعیت این است که دانشگاه علوم پزشکی فقط به مراکز استان‌ها داده می‌شود و در همه شهرستان‌ها توجیه پذیر نیست، دانشگاه علوم پزشکی می‌تواند یک دانشکده پزشکی در بروجرد راه اندازی کند که باید این مورد پیگیری شود.

او اظهار داشت: امروز نیاز است تا خیرین نیز وارد کار پژوهشی شده و برای رفع مشکلات بهداشتی و پیشگیری از بیماری‌ها شوند و این نیز از سیاست‌های مجمع خیرین سلامت کشور است.

 رییس مجمع خیرین سلامت کشور بیان کرد: تلاش می‌کنیم اعتباراتی برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهرستان بروجرد اختصاص داده شود.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.