سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه مجموعه مدیریت شهری کرمانشاه برای رونق اقتصادی شهر

شهردار کلانشهر کرمانشاه با اشاره به اینکه مجموعه مدیریت شهری کرمانشاه برای رونق اقتصادی شهر برنامه دارد، گفت : در مجموعه مدیریت شهری از سرمایه‌گذاری در شهر کرمانشاه استقبال می‌کنیم.

نادر نوروزی شهردار کلانشهر کرمانشاه گفت : برای رونق اقتصادی کرمانشاه در مجموعه مدیریت شهری کرمانشاه برنامه ریزی کرده‌ایم.

وی ادامه داد: پروژه‌های جذاب از نظر سرمایه‌گذاری امروز برای سرمایه گذاران معرفی خواهد شد.

شهردار کرمانشاه تصریح کرد: مجموعه مدیریت شهری از هرگونه سرمایه‌گذاری در شهر کرمانشاه استقبال خواهد کرد و قطعا حامی سرمایه‌گذاران خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: همه زمینه‌های سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران را در شهر کرمانشاه با همکاری مجموعه استانداری فراهم خواهیم کرد و به سرمایه‌گذاران قول می‌دهیم تمام تلاش را برای تسهیل سرمایه‌گذاری آنان بکار گیریم.

شهردار کرمانشاه با اشاره به اینکه تنوع ظرفیت‌ها ویژگی برجسته شهر کرمانشاه است، افزود: ظرفیت‌های طبیعی و غیرطبیعی کرمانشاه امروز نیازمند سرمایه‌گذاری برای شکوفایی است.

وی با بیان اینکه کرمانشاه به واسطه ظرفیت‌های متنوعش از شهر‌های بی‌نظیر کشور است، گفت: تنوع قومیتی، مذهبی، اقلیم، پیشینه تمدنی، فرهنگی و تاریخی شهر کرمانشاه ظرفیت بی‌نظیر این شهر محسوب می‌شود.

شهردار کلانشهر کرمانشاه جنگ در کرمانشاه آغاز و در پنجم مرداد سال ۱۳۶۷ با عملیات مرصاد در این استان پایان یافت، اظهار کرد: مقاومت و دلاورمردی‌های مردم استان کرمانشاه بر این شد که مقام معظم رهبری در سفر به استان کرمانشاه، این استان را سینه ستبر ایران اسلامی خواندند.

وی ادامه داد: اگر استان کرمانشاه را سینه ستبر ایران اسلامی بدانیم، شهر کرمانشاه قلب تپنده این سینه خواهد بود .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.