سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس مرکز آمار ایران:

تولید آمار توسط دستگاه های غیر تخصصی عامل ایجاد اخلال است

رئیس مرکز آمار ایران گفت: ورود غیرتخصصی بعضی دستگاه‌های اجرایی به عرصه تولید و انتشار آمار علت ایجاد اخلال در همگرایی و انسجام مدیریتی کشور است.

 آقای جواد حسین زاده گفت: با اشاره به سخنان رئیس جمهور درباره تأکید بر مرجعیت مرکز آمار ایران در ارائۀ آمار رسمی کشور، از رویکرد دولت جدید در به‌ رسمیت شناختن و اهمیت دادن به مرجعیت علمی و تخصصی مرکز آمار ایران در تولید و انتشار آمار رسمی کشور، تشکر می‌کنیم و تداوم این رویکرد از سوی دیگر مدیران دولت را نشانۀ بلوغ در نظام مدیریتی و لازمۀ پیشرفت  ایران می‌دانیم.

 به گفته رئیس مرکز آمار ایران، تولید، جمع‌آوری، پردازش و انتشار آمار رسمی یک فعالیت علمی و مبتنی بر استاندارد‌های ملی و بین‌المللی است. سابقه درخشان و دانش تخصصی انباشته در خانوادۀ مرکز آمار ایران ضامن تولید آمار‌های صحیح و قابل اطمینان است که می‌تواند مبنای تصمیم‌گیری‌های خرد و کلان مدیران بخش‌های دولتی و خصوصی قرار گیرد.


بیشتر بخوانید 


آقای حسین زاده گفت: ورود غیرتخصصی بعضی دستگاه‌های اجرایی به عرصۀ تولید و انتشار آمار رسمی، در تناقض با قوانین و اسناد بالادستی است که عامل ایجاد موازی‌کاری و اخلال در همگرایی و  انسجام مدیریتی کشور می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.