سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهرامی:

مجموعه کارکنان دستگاه قضایی صلح و آشتی میان اصحاب دعوا را مدنظر خود قرار دهند

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری گفت: مجموعه کارکنان دستگاه قضایی باید در کنار رسیدگی سریع و دقیق به پرونده ها، برقراری صلح و آشتی میان اصحاب دعوا را مدنظر خود قرار دهند.

احمدرضا بهرامی رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری در ادامه بازرسی‌های خود از مجموعه‌های قضایی استان، به دادگاه عمومی بخش میانکوه رفت و چگونگی ارائه خدمات قضایی به مردم را در این دادگاه مورد بررسی و نظارت قرار داد.

رئیس کل دادگستری استان در این بازدید با تأکید بر رعایت نظم و انضباط اداری و حضور به موقع کارکنان در محل کار اظهار کرد: مردم از خادمان خود در دستگاه قضا انتظار دارند با وقت شناسی و حضور به موقع در محل کار مشکلات و مطالبات قضایی آن‌ها را مورد بررسی و رسیدگی قرار دهند. 


بیشتر بخوانید


وی افزود: خدمت به مردم فرصت بزرگی است که خداوند در پیش روی ما نهاده است است و ما باید این نعمت را قدر بدانیم و برای رفع دغدغه‌های مردم تلاش کنیم. 

بهرامی یکی از ارکان خدمتگزاری در دستگاه قضایی را ایجاد صلح و سازش میان مردم عنوان کرد و گفت: مجموعه کارکنان دستگاه قضایی باید در کنار رسیدگی سریع و دقیق به پرونده ها، برقراری صلح و آشتی میان اصحاب دعوا را مدنظر خود قرار دهند و تلاش کنند دعاوی حقوقی و کیفری تا آنجا که امکان دارد به مصالحه خاتمه یابد. 

وی تصریح کرد: رفع خصومت و اصلاح ذات البین فریضه‌ای است که در قلوب مردم نفوذ می‌کند و آرامش خاطری که از این فریضه در میان مردم تسری می‌یابد موجب پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بسیاری می‌شود.

لازم به ذکر است در بازدید سرزده رئیس کل دادگستری استان از دادگاه عمومی بخش میانکوه، از کارکنان ساعی و پرتلاش این دادگاه تجلیل شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.