سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آماده باش ۳۰ تیم امداد و نجات در پی هشدار هواشناسی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: ۳۰ تیم امدادی هلال احمر آماده هستند تا درصورت بروزحادثه وارد عمل شوند.

وحید شعبانی گفت:  تمامی عوامل امداد و نجات و شعب جمعیت هلال احمر در سراسر خوزستان در آماده باش کامل هستند.

او ادامه داد: کلیه پیش بینی‌ها و امکانات لازم را برای مواجهه با هرگونه حادثه احتمالی در نظر گرفته شده  و ناوگان جمعیت هلال احمر آماده شده  تا در صورت بروز حادثه در اولین زمان ممکن و با تمام تجهیزات در خدمت عموم مردم باشند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت:  کلیه عوامل امدادی تیم‌های جسجو و نجات در سیلاب و امداد کوهستان  در همه جمعیت هلال احمر  شهرستان‌های شرق، شمال شرق و جنوب شرق به حالت آماده باش هستند.

 اداره کل هواشناسی خوزستان در اطلاعیه‌ای نسبت به تداوم و گسترش سامانه مونسون، رگبار باران و سیلابی شدن مسیل‌ها در استان از ظهر جمعه هفتم مرداد، هشدار سطح قرمز صادر کرد.

در این اخطاریه آمده است: تداوم، گسترش و تشدید فعالیت پدیده‌های همرفتی و موسمی مونسون بر روی خوزستان از ظهر جمعه هفتم مرداد تا اواخر وقت روز یکشنبه ۹ مرداد، رگبار و رعدوبرق و احتمال ریزش تگرگ و وزش باد شدید به ویژه در ساعات بعدازظهر و سیلابی شدن مسیل‌ها در مناطق شرقی، شمال شرقی و جنوب شرقی استان، و خیزش گرد و غبار و احتمال وقوع توفان در جلگه خوزستان قابل انتظار است.

این اداره کل پیش از این نسبت به ورود توده هوای مونسون هند، افزایش رطوبت، رگبار و رعد و برق همرفتی و تندباد از و نسبت به افزایش ارتفاع موج در شمال خلیج فارس از نیمه وقت امروز چهارشنبه تا سه‌شنبه هفته آینده هشدار سطح نارنجی صادر کرده بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.